1/12/2010

Juchuuuuu xD

Dnes som bola na nákupoch .. totiž včera došla mama z Rakúska tak prečo to nevyužiť,že? :D Najprv sme sa pohádali a už som myslela že nejdem,ale našťastie som si to rozmyslela.Behali sme z jedného obchodu do druhého,v Bershke som objavila krásny žltý top, ale bohužiaľ mi nesedel.Kúpila som si však bundu,kabát a mikinu.Bunda je C&A a kabát PRADA ♥ Ten kabát asi najlepšia kúpa v mojom živote (doteraz),pretože som ho objavila medzi tovarom Exclusive v sekáči!A stál len 70 eur čo je úplná pecka na Pradu + úplne nepoškodený a neni vôbec obnosený.Kks happy som xD

Prada .. sorry za kvalitu je to fotené mobilom xD



detail :D



mikinkaa taká farebná no .. :D



neriešte ten xicht ani ,,účes" trošku mi prepínalo ale to od radosti :DDD



tá bunda mno ... :D ale taká tmavá je tá fotka dpc,že vôbec nevidno ako vyzerá xD



Tak idem sa ja učiť .. možno :D najprv si prečítam novú EMMU a ak zvýši čas mrknem sa na slovinu (zajtra píšeme :-/) pp♥

2 komentáre:

  1. Wau, t je fakt štěstí objevit Pradu v sekáči :D ;) Jinak aspoň nejsem sama, kdo fotí mobilem :)
    Jinak jsi moc pěkná :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)