1/28/2010

Whoa xD

Nenapadol ma nijaký zmysluplný nadpis no .. :D Dnes by mi mala mama poslať peniaze (dúfam,že nezabudne) a tak zajtra vyrážam do obchodov.Už mám vyhliadnuté tričko,takú mikinu čo vyzerá ako sako, nwm jak to pomenovať (ak ho ešte budú mať bol posledný kus) a boty.Včera som bola na doučku z matiky..mo mi to nepomohlo proste nemám matematické bunky.Aj tak mi už zaokrúhlila dvojku.Dnes som mala ísť do kina na The Fame,no nestihla som XD Pred chvíľou mi totiž skončila škola a dávajú to len 15:50 :( Smola no..

love bio things and food ♥


with my BF Lola :-*


stará foto .. boli sme s Lolou v Tescu xD

3 komentáre:

  1. joj tak ponakupuj...:)ja som tiez dnes prisla tak pozdejsie domov zo skoly..sme mali 8 hodin...wrrr!!
    ty ficis na bio??ja to moc nemusim.,.viem ze je to zdrave a tak..ale nechuti to bohvieako

    OdpovedaťOdstrániť
  2. noo ako co nieco mi chuti,nieco nie xD my sme mali 7 ale bola som este po skole xD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nepiju sice sojové drinky ale připomnělo mi to, že já miluju džusy pro nastávající maminky...=D Doma se mi smějou, ale já se jich nemůžu nabažit..=D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)