2/14/2010

Áno no konečne !!!

Ospravedlňujem sa za dlhú absenciu článkov, ale vôbec mi nešlo písať,stále sa tam ukazovala to načítavacie koliečko :D No a dnes som to zmierená s osudom znova vyskúšala a ide to!Hurááá :)) No takže celý tento týždeň som bola chorá a liečila sa doma,takže žiadne vymetanie obchodov sa nekonalo.Teda ak nerátam kúpu svetra Esprit cestou od doktorky (neodolala som).Nemám ho však na fotke,hodím ho sem zajtra.Asi by som sa mala pustiť do učenia,keďže celý týždeň som ani pohľadom nezavadila o knihu z obáv,že to zhorší môj zdravotný stav xD Ale som na to moc lenivá,radšej idem von s chalanmi :)) Ešte pár fotiek :
Fride sa už KONEČNE vo štvrtok narodili mačiatka :)

Sú 4 a sú absolútne roztomilé =)

Ja xD

S Bellou .. a áno,má oči :D

Už nech ten Aupark otvoria a ja konečne vpálim do H&M =))

Našla som v pivnici moje umelecké dielo :D To som kreslila keď som mala 6 rokov :DD Mrknite na toho slona :D

5 komentárov:

  1. Jé, tvoje kočička je nádherná! A ty koťátka taky. Budete mít doma veselo.. :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej to tvoje umelecke dielo je ake mile!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé koťátka :)) hnedka bych si je vzala <33 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéééééé ty jsou sladký!:)
    kdybych doma neměla kocoura, snad bych si o jedno to kotě i řekla.. O:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)