7/11/2010

Eclipse

Aj mňa zasiahla Twilight mánia (hneď ako vyšla prvá kniha .. no a čo :D) a tak som dnes bola s babami v kine na Zatmení.Musím uznať,že to bol fakt dobrý film .. hlavne keď si to porovnám s prvými dvoma časťami :) Alice bola krásna ako vždy,Jacobove svaly .. no mňam :D Celkovo vyzerali všetci nejak lepšie .. určite na to choďte ak ste ešte neboli :P Navyše sme zažili kopec srandy :) možno vám tu postnem video :)






Som úplne uchvátená Dakotou .. už odkedy som videla prvý film s ňou .. má v sebe proste takú iskru,alebo ako to nazvať :D






Fotky sú z Marie Claire :)

4 komentáre:

  1. na Eclipse jsme byla včera a taky se mi moc líbil:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Eclipse som bola , ked bola premiéra a bolo to nádherné....
    Dakota je krásne a šikovné dievča...myslím, že uchvacuje mnohých...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super fotky, dakota je skvela

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ona je upe úžasná kks naj americká herečka ;))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)