12/25/2010

Rockin' Around The Christmas Tree

Spodné prádlo Victoria's Secret :)
Klasika=ponožky :D
Teta mi dala tričko a mikinu z New Yorku ..je super,že niekto na mňa myslí aj na dovolenke :))
Konečne mám tlačiareň aj so skenerom a nemusím otravovať svojich spolužiakov.
+moja DIY čelenka,ktorú som si vyrobila k vianočnému outfitu
Moje Vianoce vyzerali na začiatku ako totálna katastrofa,ale zachránila to polnočná omša s kamarátmi.No dobre,nie som veriaca,ale šlo o tých kamarátov.Strávila som s nimi úžasný čas pri vianočnom punči a domov som prišla o tretej ráno.Našťastie mi to prešlo,všetci už spali :)
Ešte si musím zájsť po darčeky k ocovi,takže zajtra asi ďalší článok.
Čo Vy a Vaše Vianoce?

18 komentárov:

  1. zaujímavé darčeky, musela si teda poslúchať, že? xD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paradne darceky :))
    Inak pobavilo ma to motto, co mas v profile :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej, no to ty si musela fakt posluuuchat!! :)

    <3 Prajem krasny zbytok prazdnin!

    xx
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ponožky jsou základ! A mají pěkné vzory!

    Šťastné a veselé
    Tom

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miluju Victoria's Secret!!! Moc hezké dárečky, ponožky musí být, též se mi nevyhnuly :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dakujem moooooc, že si ma nasledovala, moc si to vážim a ešte aj ked sa pozriem aký máš úžastný blog tak je to pre mňa česť, oplatím ti to aj ja nasledovaním :) tvoj blog sa mi hrozne páči už sa ma nezbavíš :P krásne darčeky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. povedené naježeníčko =)
    to jsi musela být hodná holčička;)=)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. achjo, a jen já letos ponožky nedostala ani jedny :/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páni, jak to děláš že na tvýcg fotkách je vždycky všechno perfektní:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jeej super mama rada pupu a VS fiiha!!!

    inak tu krabicku s labutienkoua vonou od pupy som ja kupila priatelovej sestre bola s toho uplne mimo!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Úplne ti závidím Nin,aj ja by som si priala také štedré Vianoce.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jee moj novy follower dakujem :) a kraasne darceky

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)