3/27/2011

Mi semana

Toto bude trošku zmätený článok,keďže som sem dlho neprispela a neviem kde začať.Tak to teda vezmem od konca - od dneška.Bola som s kamarátmi v Bytčici (na mape to nehľadajte) a užila si už klasicky kopec srandy.Práve som sa úplne vyšťavená vrátila domov (pretože som šla pešo),ale to vás zrejme vôbec nezaujíma.Takže fotky:
(okuliare:H&M, vesta: Levis, tričko: sh, gate: H&M)
Vo štvrtok som sa tak trošku uliala zo školy (ale psst!!) a brigádovala v zveroobchode.Tak si nemyslite,že len tak chodím po obchodoch a fotím sa tam xD
Celú sobotu som strávila na chate,venčila psa a učila sa.Dobre,to posledné nie je pravda,ale znie to lepšie než keby som napísala,že som sa váľala pred telkou (a toto už pravda je).
(bunda: Pimkie, boty: Converse, sveter: F&F, tričko: Mango, opasok: vintage)
JAR je konečne tu !:)
Uff,keď tak na to pozerám asi by som mala začať zhadzovať zimnú izolačnú vrstvu ..

6 komentárov:

Thank You for all Your comments :)