4/20/2011

100

Ani neviete akú radosť mi spravilo,keď som uvidela,že mám už 100 followers!Viem,pre niekoho malé číslo..ale ja som nadšená :) Chcete giveaway?
Dnes sme mali v škole len 25-minútové hodiny,končila som ešte pred dvanástou.Mám z toho výbornú náladu a pocit akoby bolo leto..dúfam,že to čo najdlhšie vydrží :)No keď si predstavím,že zajtra skoro vstávam kvôli doučku z matiky .. oh.Ale potom opekačka a korčule..a má prísť Leněk. :))Milujem prázdniny.
šaty: Topshop
boty: Camaieu,
pančuchy: Tally Weijl
prsteň: SIX,
 náramky : ??

16 komentárov:

  1. ty boty jsou skvělé! musím navštívit Camaieu :)
    A moc ti to sluší ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej prsten zajko je krásny amaš tam super vlassy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. you have the most beautiful hair. love those shoes!
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež milujem prázdniny :) a giveaway určite urob :D.. + opäť krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chceme giveaway!! :) Super fotky, paráda! :) Ach ten prstýnek :) Nádhera!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja chcem giveaway!!!:Dheej 25 min.hodiny??:Dtoto čo je...ja som tam trčala do 2...ináák tie vlasy sú super:P...a topánočky sa mi moc moc páčia:P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. já jsem byla 100 :D
    chci giveaway , a ty boty jsou úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. uuh pěkné botky! Na prázdniny se těším , ale v pondělí určitě nebudu doma :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty boty jsou parádní!:) musím vyrazit na lov

    ombre <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten zajda je k zuilbani!! a gratuluju k followers!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie oxfordky sú skvelé! Skvelé, skvelé, skvelé! Prečo v našom zapadákove nie je Camaieu ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. nejvíc ti závidím tvoje oxfordky a dlouhý krásný vlasy !

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já chci toho zajíčka domů! Máš krásný blog, a jsem tvůj nový stý follower, takže gratuluji k trojmístnému číslu! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)