5/03/2012

Festival mood

Naposledy som tu písala,že sa chystám na KVASfest, ktorým sme s kamošmi zahájili tohtoročnú sezónu koncertov a poga,našťastie som vyviazla len s modrinami a pomliaždeninami narozdiel od kamoša,ktorý ma ruku v sádre.
V nedeľu som bola s partiou opekať na Strániku,v utorok sme sa boli slniť na vodnom diele a potom u kamošky na byte a v stredu čo iné než Majáles ?
Takže úplne najskvelejší týždeň,už som asi totálne dorazila najobľúbenejšie Conversy,ale aj tak mali celkom dlhú životnosť pri mne.
A viete čo? Mám úplne najskvelejšiu náladu,snáď ste si aj vy tak užili tento slnečný týždeň :)
Čo ste podnikli ?

KVASfest

Opekačka

Prvomájová pusa :D

Majáles


6 komentárov:

  1. jéééé to jsou dokonalé fotky, malinká závist ve mě:P
    a ty kecky chuděrkyyy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. too je perfektní!
    taky bych chtěla nějak jít!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Och ja som ťa videla na tom Kvasfeste, len mi bolo strašne trápne ísť za tebou s tým že "čau sledujem tvoj blog" alebo take neičo (mala som málo vypité, no čo už :D :D :D tak hádam nabudúce :)

    inak fotky sú parádne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oj, máš jednoho kamaráda krásnějšího než druhýho! :D Taky chci takové kámoše. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super fotky! Vypadá to, že jste si to skvěle užili :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)