11/22/2012

My weekly workout

Keďže mi chýba photoshop a hlavne to denné svetlo,rozhodla som sa vám sem aspoň pre inšpiráciu hodiť moje denné cvičenie a pár fotiek čo mávam na obed (keď nejem tie kentusy v škole,ktoré v tom lepšom prípade vyzerajú akoby ich niekto predžul alebo plávajú v polievkovej omáčke, málokedy mi tam niečo chutí) a večeru, keďže rada fotím jedlo, pretože proste .. mňam !
A viem,že tú rukolu drbem skoro všade,ale keď ona mi tak chutí a je jej veľa v balení, tak musím konzumovať aby nevyschla :D
(toast s rukolou,cottage cheese,vajíčko,mrkva,špenát,paradajky a redkvičky)
(toast s cesnakom,rukolou,paradajky,vajíčka)
(rizoto s tekvicou,baklažánom,petržlenom a pažítkou)
(cestoviny s pestom,špenátom,rukolou a syrom)
(brokolica,špenát,rukola,paradajky,vajíčko,zemiaky)
(toast,paradajky,volské oko)
(toast,paradajky,syr,rukola,cottage)
(zeleninový šalát,toast s cesnakom a rukolou zas prekvapivo)
(ovsená kaša,banán,jablko,hrozno)
Pondelok: 30day shred lvl 2, JM yoga meltdown lvl 1
Utorok: JM yoga meltdown lvl 1, 40 minút beh
Streda: 30day shred lvl 3, 10 min booty shaking waist workout, 10 min ab workout 

Štvrtok: 30day shred lvl 3, JM yoga meltdown lvl 1, JM cardio kickbox
Piatok: beh 30 minút, JM yoga meltdown lvl 1
Sobota: plaváreň, JM no more trouble zones, 30days shred lvl 3
Nedeľa: 30days shred lvl 3, JM yoga meltdown lvl 2, beh 30 minút


Chcela by som si nájsť aspoň cez víkendy zas čas na kone, strašne mi to chýba tým, že som odmalička jazdila a odkedy som na strednej na to úplne kašlem ... aký šport máte najradšej vy ?

12 komentárov:

  1. mňam, to jídlo vypadá všeechno úžasně! a to cvičení..woow:) jsi dobrá!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ňomky ňom, zbožňujem zeleninu a ovocie a zbožňujem keď si ho takto môžem sama pripravovať, dekorovať
    na mojom blogu prebieha vianočná giveaway, ak by si mala záujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Everything looks so healthy and delicious! Loved it!
    I'm so hungry righ now ahah

    xx,
    talkingpickles.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jůů, to jsou ale úžasné mňamky a ještě k tomu zdravé!!! Super!

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ako zdravô :) tak začni znovu s koňmi. mňa bavil vždy tanec ale neviem ako sa k nemu vrátiť a či vôbec mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňam! milujem podobné jedlá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nina? ty si si menila url však? a ja tvoj blog vidím stále v novinkách aj po zmene url. robila si s tým niečo? :) ja som si totiž zmenila url ale moje nové články nikomu v novinkách neukazuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. och toľko fajného jedla :) akurát už som čakala, že aj pri tých banánoch kde si bude vyčuhovať rukola :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s banánmi mi nechutí no ale s jahodami je to dobré :DDD

      Odstrániť
  9. ja neviem preco, ale mne raz rukola chuti a druhykrat sa mi zda strasne horka...ale na tanieri to vyzera nielen zdravo, ale aj chutne!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nomnom. same dobre, zdrace veci

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. môžem sa ťa spýtať prosím ťa ako si spokojná s 30 day shared? chcela by som konečne s tým začať aj ja ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)