3/20/2013

Lievance s ovocím

Viem, že na obrázku to nevyzerá moc vábne ale bol to už len taký zbytok, lebo všetky ostatné sa zjedli :D

Ingrediencie :
ovsené vločky
mlieko
kypriaci prášok
banán
jablko
orechy
med
mrazená lesná zmes
2 vajcia
biely jogurt

Postup:
Šálku ovsených vločiek som rozmixovala s asi 3/4 šálky mlieka,lyžičkou kypriaceho prášku a vajciami a spravila som nasucho na teflónke lievance. Medzitým som si opražila nakrájanú 1/2 banánu s jablkom na masle a rozmixovala s vlašskými orechami, trochou jogurtu, a lyžicou medu.V hrnci som si zohriala lesnú zmes, pridala k tej rozmixovanej a zaliala lievance. Mňamka.

5 komentárov:

  1. už negrckáš, keď si si lievance robila? :D
    každopádne super recept, lievance som ešte nikdy nemala, tak možno niekedy urobím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to dobře :) dala bych si :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I really love your hair <3

    Lovely greetz from germany.
    xoxo
    Ina :*

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)