3/03/2013

the best.

Keďže nemám žiadne poriadne použiteľné fotky, rozhodla som sa spraviť článok o mojich najobľúbenejších kozmetických výrobkoch, bez ktorých si už asi neviem predstaviť život. Nikdy som nebola nejak zaťažená na kozmetiku, nakupujem ju len zriedka a väčšinou peniaze využívam na úplne iné veci, do týchto pár drobností ale vždy rada investujem.
Korres som na blogu už párkrát spomínala, mám rada ich kozmetiku a tento púder si neviem vynachváliť. Nikdy som púdre nepouživala, možno aj preto, že mi žiadny nevyhovoval ale odkedy som natrafila na tento zmenila som názor. Nejak extra nefarbí, to ani nemám rada, za to úžasne zmatňuje.
Musím sa priznať, že ma strašne nebaví odlakovávať si nechty a väčšinou sa k tomu dostanem až keď už mám lak napoly ošúpaný čo neni zrovna pekné. S týmto odlakovačom od Yves Rocher sa mi však nechty odlakovávajú úplne ľahko a navyše krásne vonia, nie ako väčšina drogériových.
Sú dni, kedy sa do školy nemaľujem vôbec, pretože sa mi jednoducho nechce, no väčšinou sa snažím odpútať pozornosť od kruhov pod očami ktoré mávam vďaka môjmu prerušovanému a krátkemu spánku neprimerane často, a tak použijem Dermacol Make-up cover (ktorý určite všetci poznáte) a tieto špirály. Sú lacné,od Maybelline a som s nimi spokojná, moja obľúbená však ešte len prichádza na rad.
No a tu ju máme, maskara z Pupy, ktorá riasy krásne predĺži, mihalnice sa nezlepujú a asi jej jediné mínus je, že sa trošku ťažšie odličuje.
Heat-Protect sprej od Syoss používam už nejakú tú dobu, vlastne odkedy si farbím vlasy, pretože kvôli tomu si ich dosť často fénujem, inak všade naokolo kvapká ružovofialová voda a komu by sa to chcelo upratovať.
Nuž a samozrejme nesmiem zabudnúť na Sudocrem, ktorý je moja záchrana snáď pri akýchkoľvek kožných problémoch a vždy keď sa vyhádžem. Výhodou je, že ho stačí fakt malé množstvo, toto balenie mám už asi pol roka, používam ho veľmi často a minulo sa len nebadateľné množstvo.
A čo vaši kozmetickí obľúbenci ? 

4 komentáre:

  1. Sudocream taky používám pořád, každopádně nepoužívám ho jenom já a tak mizí poměrně rychle :D škoda :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aa ďakujem, si moja záchrana. :D Dúfam že ich zoženiem zajtra, alebo kedy. :3
    Btw. pri tvojom názve blogu ma napadlo toto :D http://www.youtube.com/watch?v=361qUeaID8g

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, můžu se zeptat, jaký odstín Dermacol Make-up coveru máš? :)
    Jinak na Sudocream také nedám dopustit. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)