5/06/2013

Dotazník - zdravá strava a životný štýl

Zdravá výživa

1.Jak a kdy jsi se začala zajímat o zdravý životní styl a jídlo?
Cvičila som s prestávkami niečo vyše roka ale stravu som nijak neriešila i keď nikdy som sa nestravovala vyslovene nezdravo,no dala som si občas zmrzlinu alebo vyprážané veci a aj vďaka nepravidelnosti v jedení som priberala. Po lete som si povedala dosť a začala som sa zdravo stravovať a denne cvičiť, tak dúfam, že mi to vydrží už navždy :)
2.Jak jsi se stravovala předtím?
Vyložene zdravo sa stravujem len pár mesiacov, dovtedy som chodila do školskej jedálne a tie knedle a cestoviny čo tam neustále robia mi moc nepomáhali,akonáhle som tam prestala jesť, pridala viac zeleniny a vody, začala som konečne vidieť nejaké výsledky.
3.Co na tvé stravování říká rodina? Stravují se stejně jako ty nebo jinak?
Ani zďaleka, moja mama je všetko nezdravé a keď ochutná niečo čo si uvarím, tak sa len zaksichtí a dá si radšej rožok s treskou. Môj oco tomu tiež nejak neholduje, je hlavne klobásy a stačí mu sa najesť aj raz za deň. Obaja sú chudí úplne a nič nerobia, tak neviem po kom mám ten metabolizmus :D Cez víkendy chodíme k dedovi na obed a tam mi varia zvlášť obed alebo mi ho nejak prispôsobia, takže sa nemôžem sťažovať :) Jediný kto mi za moje stravovanie nadáva je babka, ale ona mi nadáva za všetko.
4.Jaké jsou reakce tvého okolí? (přátelé, spolužáci,...)
Nikto to nejak extra nerieši, keď si občas zoberiem obed do jedálne pýtajú sa ma, že čo to mám alebo či mám diétu (dosť ťažko sa vysvetľuje, že proste nie!:D).
5. Jaký máš názor na různé svátky (Vánoce, Velikonoce,...) v souvislosti s jídlem?
Jeden deň zlého stravovania nič nepokazí. Preto som sa na Vianoce stravovala ako zvyšok rodiny, i keď koláčom som sa vyhla ale to z prostého dôvodu - vianočné pečivo mi fakt vôbec nechutí. Veľkú Noc nijak neoslavujeme, takže to sa ma netýkalo.

Jídlo

1.Tvé nejoblíbenější jídlo vůbec (ať je to snídaně, hlavní jídlo nebo svačina)
Určite raňajky, na ne sa teším každý večer :D A ovsená kaša na 1000 spôsobov,om nom nom.
2.Jaké jídlo nebo potravinu nesnášíš?
Mastné/šľachovité mäso.v
3.Máš obvykle sladké nebo slané snídaně?
Vždy sladké, slané ma tak nevedia nakopnúť do nového dňa.

Cvičení

1.Cvičíš pravidelně?
Snažím sa každý deň, ale rozhodla som sa zaradiť aj rest day, nech to nepreháňam.
2.Z jakého důvodu cvičíš?
Kvôli tomu aby som si spevnila postavu, možno aj čo to zhodila, kvôli zdraviu a tomu úžasnému pocitu keď mám odcvičené.
3.Jaký sport/cvičení/ pohyb tě nejvíc baví?
Vždy to bolo jazdenie na koni, tomu sa už bohužiaľ nevenujem, lebo na to nemám čas :( Takže teraz hlavne HIIT, beh, korčule, plávanie je tiež super.
4.Chodíš do posilovny?
Nie, bola som tam len párkrát za život a moc mi to nevyhovovalo, radšej cvičím doma v súkromí. Cez leto však plánujem chodiť tak 2x do týždňa, predsa len tam majú lepšie vybavenie ako ja doma.
5.Cvičíš ráno nebo večer a proč?
Cvičím večer, pretože ráno som ešte unavená a neviem sa do toho dokopať, okrem toho chodím do školy a ledva stíham naraňajkovať sa a umyť,strašne dlho mi to trvá (a to vstávam o šiestej :D).
Vaření a pečení

1.Kdy jsi se naučila vařit a péct?
Ešte niekedy na základnej, viac som piekla lebo to ma strašne bavilo.
2.Čemu dáváš větší přednost, co tě více baví, vařit nebo péct?
To pečenie mi zostalo, ale teraz už skôr varím.

3.Když upečeš nebo uvaříš něco zdravého, ochutná to i někdo z rodiny?
Mama ochutná a vypluje, lebo je tam podľa nej málo cukru :D

Poslední speciální otázka

Kdyby jsi pozvala nějakou blogerku na jídlo, co by jsi ji ze svých receptů a oblíbených jídel připravila?

Hermelín s orechmi a medom.


Nakonec můžeš napsat pár blogů, kde by sis chtěla tento dotazník přečíst.

3 komentáre:

  1. ooo aká pocta, že som v ňom označená :) aj keď z duše neznášam dotazníky, ktoré sa opakujú, ale predsa len toto je zdravá strava, tak sa prekonám a nebudem sa teda tváriť, že to označenie som si jednoducho nevšimla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkný článek :) a super odpovědi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Strašně se mi líbí takovéhle posty, jsou motivující! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)