6/20/2013

už dosť.

Nejdem tu vypisovať aké je mi príšerné teplo, lebo to je asi každému normálnemu človeku. Už som vypila tri litre vody a mala by som sa učiť, ale kašlem na to, už teraz sa mi varí mozog a zatmieva pred očami. S chalanmi sme sa boli kúpať v horskom potoku a poviem vám, že v živote som v ničom studenšom neplávala. Nuž ale veľké horúčavy si vyžadujú aj veľké obete. Včera mi volal otec z dovolenky a povedal, že už siedmy deň pije vodku a ešte ani nebol v mori, takže som sa utvrdila v tom, že určite nie som adoptovaná (niekedy totiž mám isté pochybnosti).
Čo robíte v tomto horku vy? Dúfam, že nepijete vodku nech vás nevykotí :D
Idem si namočiť nohy do jazierka a pomaly umierať ..

4 komentáre:

  1. Palec nahoru pro tvého taťku. :D Všude je horko, jak doma, tak venku.. takže bazén nebo cokoli jiného je skvělá volba. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pomaly umieram s tebou!
    Zase máš tie super ombre vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, máš moc pěkně udělané vlasy a outfit taky super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty vlasy jsou perfektní! :)

    Čtenářky, zvu Vás na můj blog, na svoji první Giveaway ;)
    http://adel-ma.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)