7/14/2013

najdlhší random na svete

Posledné dni nespím, nejem, necvičím.
Zato pijem, smútim, spomínam.
Najväčší kalorický príjem je z alkoholu, nemám sa moc čím chváliť.
Malo to byť najkrajšie leto a v niektorých ohľadoch naozaj je. Topfest bol perfektný, spoznala som skvelých ľudí a už sa neviem dočkať Uprisingu,Grape a Wlesefestu. Ešte nájsť nejaký liek na zlomené srdce (okrem času, ten moc nepomáha v mojom prípade!).
Aké sú zatiaľ vaše prázdniny ?
minulosť ..
naša najlepšia zostava z Topfestu :)
snaha je

19 komentárov:

  1. Tak po tomto článku mám chuť na niečo dobré :-) neboj, leto je ešte pred nami, bude perfektné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Daj mu šancu ešte, ja by som tomu gestu čo napísal na chodník neodolala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevravím, že mňa to nepotešilo :D ale za to čo urobil .. neviem ako mu to mám odpustiť

      Odstrániť
  3. zrovna jsem dojedla a zas mi děláš chutě :)
    krásné romantické gesto, možná bys nad tím měla pouvažovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. keby, tak najlepší liek je naozaj len ten čas a kamaráti. no ten nápis: wow!
    všetko jedlo vyzerá super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jídlo vypadá božsky chutně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chce to čas a pak bude lépe! :)

    Jinak moc hezký random :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. the food looks so great! love it!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam mňam jahůdky!:-)
    S tím zlomeným srdíčkem mě to mrzí... Můj přítel mě podvedl, já nakonec odpustila a teď se na holku pomalu ani nepodívá. S žádnou si nepíše a celkově ví, o co málem přišel. Taky jsem ho hodně trápila, ignorovala ho.... On trpěl.. Prvně jsem nevěděla, jestli jsem udělala dobře, ale postupem času jsem na to přestala myslet... Občas si na to vzpomenu, tak mi to trhá žíly, ale pak na to zapomenu a připadám si, že to byla jen jeho bývalka. Já teda nevím, jestli tě ten tvůj podvedl, ale přijde mi, že ano dle tohoto článku. Zase si říkám, že mu to prostě nedošlo, protože byl blbý, ale když si uvědomil, že to beru vážně, tak zvážnil. Ono těm chlapům to prostě občas nedojde - stojí si na vedení. U něj šlo poznat, že mu nedošlo, že bych se mohla taky třeba zlobit. Takže GL.
    Caatherine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dobre si uhádla :) ja sa cez to snažím preniesť no ale neni to také jednoduché ... snažím sa dať mu ešte šancu keď vidím ako mu na mne záleží ale nejak sa mi nedá na to nemyslieť :/

      Odstrániť
  9. topfest ti závidím.:)) a ja by som mu ešte dala šancu, podľa toho, čo píšeš to vyzerá, že mu to doplo a snaží sa. viem, že hrdosť je hrdosť, ale radšej sa cez to skús preniesť, ako by si mala potom ľutovať.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to jedlo, no paráda. :) skús sa sústrediť na iné veci, kamarátov, možno nákupy ;), veci, ktoré ti robia radosť a potom to celé bude určite aspoň o kúsok znesiteľnejšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvělé, hlavně ta fotka u vody, ta je úplně top :-)

    velká Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tak to me mrzi :-( drzim palce, at to brzo preboli..at uz se rozhodnes mu dat jeste sanci, nebo to ukoncis..
    hlavne si uzivej leta! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. veľké chúťky si mi narobila :]

    OdpovedaťOdstrániť
  14. čo sa stalo mare super kniha!! :D a pekne fotky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nech ťa zlomené srdiečko čo najskôr prejde :) Krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. vsechno bude vporadku:) aa krasne fotky!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank You for all Your comments :)