4/27/2014

don’t get too close it’s dark inside.

Celý tento pekný slnečný víkend som sa snažila učiť aby som si zachránila biolu (a v tom prípade aj maturitu), no nevidím to moc ružovo. Zrejme som na to nemala tri roky kašlať, ale tak teraz je už neskoro fňukať. Už nech je leto a môžem festivalovať a nemať výčitky preto, že pijem aj iné dni ako je piatok. Začínam si užívať to, že bývam väčšinu času sama doma a čudujem sa, že mi ešte stojí dom. Viac sa ale čudujem sebe, pretože robím rozhodnutia, ktoré sa úplne obchádzajú so zdravým rozumom. Kiežby mi niekto nafackal. Alebo mi dal nejaké city. Alebo odrezal vadžajnu.

3 komentáre:

  1. Ty vlasy máš takhle neskutečně super♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keď si chceš nafarbit obočie, tak si ho musíš tiež odfarbit aby ti chytila farba/tuzidlo?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na obočí som mala len očný tieň, farba by mi na to nechytila, lebo ho mám čierne :)

      Odstrániť

Thank You for all Your comments :)